Τρίτη

Βιβλιογραφία για την κατηγορία "Σχολικός εκφοβισμός"

Για τη δημιουργία των ερωτήσεων της κατηγορίας "Διαδικτυακή παρενόχληση" χρησιμοποιήθηκε η ακόλουθη βιβλιογραφία:

  • Jeanne M. Hilton, Linda Angela-Cole and Juri Wakita : A Cross-Cultural Comparison of Factors Associated With School Bullying in Japan and the United States, The Family Journal 2010 18: 413, Sage Publications.
  • Anne Claire Larochette, Ashley Nicole Murphy and Wendy M. Craig: Racial Bullying and Victimization in Canadian School- Aged Children: Individual and School- Level Effects, School Psychology International 2010 31: 389, Sage Publications.
  • Nadoli Von Marees and Franz  Petermann: Bullying in German Primary Schools: Gender Differences, Age Trends and Influence of Parents’ Migration and Educational Backgrounds, School Psychology International  2010 31: 178, Sage Publications.
  • Chiaki Konishi and Shelley Hymel: Bullying and Stress in Early Adolescence: The Role of Coping and Social Support, The Journal of Early Adolescence 2009 29: 333, Sage Publications.
  • Maria Sapouna: Collective Efficacy in the School Context: Does it Help Explain Victimιzation and Bullying Among Greek Primary and Secondary School Students?, Interpersonal Violence, 2010, vol 25, no. 10 1912-1927.
  • Suzy Fox, Lamont E Stallworth: The Battered Apple: An Application of Stressor-Emotion-Control/Support Theory to Teachers’ Experience of Violence and Bullying, Human Relations,2010, vol.63, no. 7, 927,954.
  • P.K. Smith, Y. Morita, J. Junger- Tas, D. Owleus, R. Catalano and P. Slee (editors): The Nature of School Bullying, A Cross-National Perspective, 1999, Introduction, p 1-4, Routledge Pubs.
  • Ken Rigby: Bullying in Schools and what to do about it, 1996, Jessica Kingsley Pubs.
  • Carter Hay, Ryan Meldrum, Karen Mann: Traditional Bullying, Cyber Bullying and Deviance: A General Strain Theory Approach, Journal of Contemporary Criminal Justice, 2010, vol. 26, no. 2, 130-14.
  • Qing Li: Gender and CMC: A review on conflict and harassment, Australasian Journal of Educational Technology, 2005, 21(3), 382-406.
  • Rosemary Purcell, Teresa Flower and Paul E. Mullen: Trends and Issues in Crime and Criminal Justice, No 369, March 2009, Australian Government , Australian Institute of Criminology.
  • Bullying, Intimidation and Harassment Prevention School Policy: Prepared by the Montana Healthy Schools Network and the Office of Public Instruction Division of Health Enhancement and Safety,  June 2005.
  • Ψυχιατροδικαστική Τεύχος 2ο σελ. 10-11.
  • Βάσω Αρτινοπούλου: Bία στο Σχολείο: Έρευνες & Πολιτικές στην Ευρώπη, 2001 Εκδ. Μεταίχμιο Επιστήμες.
  • Ι.Ν. Νέστορος (επιμέλεια): Η επιθετικότητα στην οικογένεια, στο σχολείο & στην κοινωνία, 1996, Εκ. Ελληνικά Γράμματα
  • Χρυσή Γ. Χατζηχρήστου: Eισαγωγή στην Σχολική Ψυχολογία, 2004, Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.
  • Jean-Noel Foulin-Serge Mouchon: Εκπαιδευτική Ψυχολογία, 1999, Εκδόσεις Μεταίχμιο Επιστήμες.
  • V. Courtecuisse, J. Fortin, Λ. Μπεζέ, J. Pain, J. Selosse: Βία στο σχολείο...του Σχολείου, 1998, Ελληνικά Γράμματα.
  • Καλλιώτης, Π., Καϊσέρογλου, Ν., Κολοβός, Γ., Μπαμπανίκας, Δ., Ταούλας, Κ. (2002). Η φύση και η έκταση της σχολικής επιθετικότητας και «κακοποίησης» στους μαθητές από 8 έως 12 ετών. Αθήνα: Γρηγόρης.
  • Πετρόπουλος, Ν., Παπαστυλιανού, Α. (2001). Μορφές επιθετικότητας, βίας και διαμαρτυρίας στο σχολείο (γενεσιουργοί παράγοντες και επιπτώσεις). Αθήνα: Υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
  • Τσίγκανου Ι . (2004). Δασκαλάκη Η., Τσαμπαρλή Δ., Εικόνες και aναπαραστάσεις βίας στο ελληνικό σχολείο, Νομική Βιβλιοθήκη.
  • Smith, P. & Sharp, S. (1994). School bullying: insights and perspectives. London: Routledge.
  • Hopkins G. (2000). School Violence, Vibrant Life, September.
  • Lorrain J.L. (2001). Les violences scolaires, 2e éd., Paris, PUF.
  • Γιωτάκος, Ο. – Τσιαλιάκου, Μ. (2008). Ο Κύκλος της Κακοποίησης. Σχολικός Εκφοβισμός, 327 – 369. Αθήνα: Εκδόσεις Αρχιπέλαγος.
  • Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. (2007). Πώς να μιλήσετε σε ένα παιδί για…. Για τον εκφοβισμό, 114 – 121. Αθήνα: Εκδόσεις Κοαν.
  • Κοκκινάκη. Φ. (2005). Κοινωνική Ψυχολογία: Εισαγωγή στη Μελέτη της Συμπεριφοράς. Κεφάλαιο 8ο Επιθετικότητα, 253 – 273. Αθήνα: Τυπωθήτω.
  • World Health Organization (2006). Πρόληψη Παιδικής Κακοποίησης: Οδηγός Δράσης και Τεκμηρίωσης. Αθήνα: Πιτσιλίδης.

Πηγές από το Διαδίκτυο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου